Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2007

Για να ξέρεις πότε σου λέει ψέματα...sequel.

Chub
  • Απο Δευτέρα αρχίζω δίαιτα.
  • Πάμε σε εκείνο το bar που πήγαμε χθές και έπαιζε πολύ ωραία μουσική?
  • Μόνος μου έιμαι.
  • Δε φταίς εσύ...εγω έχω το πρόβλημα.
  • Δεν έφαγα εγώ την πάστα με τις φράουλες απο το ψυγείο.
και αυτό που πραγματικά σκέφτεται ειναι...
  • Και απο Τρίτη σταματάω.
  • Πάμε σε εκείνο το bar που πήγαμε χθές και έχει ένα απίστευτο τεκνό barman?
  • Τώρα μόνος μου έιμαι.Πριν απο λίγο έφυγε ο γκομενός μου.
  • Μωρε εσύ φταίς,αλλα πως να στο πω χωρίς να σε πληγώσω.
  • Τι μου θύμησες τώρα...

4 σχόλια:

Patrick είπε...

κατούρα και λίγο,έχεις ξεσκιστεί στα post...

hr_chaser είπε...

Μα δε μπορώ να σταματήσω...οι αναρίθμητοι αναγνώστες μου ζητάνε κι άλλο επίμονα.ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΙ ΑΛΛΟ

Patrick είπε...

Άρχισε τα webcam sex-shows ως μέσο προώθησης γιατί δεν σε βλέπω καλά... Παντως αν υπάρχει κάποιος που διαβάζει αυτό το μην. εκτός από τον ιδιοκτήτη του blog,στείλε μου μην. και αν δεν είσαι πολύ χάλια θα σου κάτσω.Που φτάσαμε...Σοβαρά τώρα,βάλε κανένα κώλο.

hr_chaser είπε...

Αντε κάνε κανένα αφιέρωμα στους 5 ψηφοφόρους του blog σου και ασε τους αναγνώστες μου ήσυχους.Το blog μου έχει επίπεδο,δεν χρειάζεται κώλους για να προωθηθεί.Έχω πράγμα που σαλεύει.Φίλε φανταστικέ αναγνώστα μην ενδίδεις στην σεξουαλική παρενόχληση του Patrick ή ενέδωσε τέλοσπαντων..ότι θες εσύ.