Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2007

Για να ξέρεις πότε σου λέει ψέματα...

Chaser...
  • Στην αρχή σε έβλεπα μόνο φιλικά.
  • Δεν έχω profile στο biggercity/bearwww.
  • Δεν έχω δει chub4chub τσόντα.
  • Δεν ξέρω καν τι σημαίνει chub4chub.
  • Και για να τελειώνουμε.Παχουλό με παχουλό το βρίσκω αποκρουστικό
και η αλήθεια είναι...
  • Με το που σε έιδα ήθελε να σε βάλω κάτω και κου-λου-που,κου-λου-που...
  • Φυσικά και έχω profile σε όλα τα γνωστά bear-chub-sites.Θα έκανα και premium membership αλλά δεν έχω λεφτά.
  • Έχω όλη τη συλλογή απο xxxl productions.
  • Ο σκληρός μου έχει γεμίσει μόνο και μόνο απο chub4chub pics.
  • Γαμώτο με κατάλαβε.Πρέπει να πω κάτι κακό γρήγορα και ας με συγχωρέσει ο fatboyla για την ιεροσυλία.
P.S. Το extra large έπιασε 9,6% στα μικρά και 22,4% στα μεγάλα σύμφωνα με την agb.Τηλεθέαση μέσου λεπτού-900.000 άνθρωποι.Οτι υπήρχαν τόσοι chaser ούτε που το φανταζόμουν.Σκατά τώρα έχω μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: