Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Και η Ελλάδα θέλει τον chub της...

  • Πολιτικός

Δε θα βγεί που δε θα βγεί αρχηγός ας είναι τουλάχιστον αυτή τη στιγμή ο πιο αναγνωρίσιμος chub πολιτικός.Μεταξύ μας εμένα μου παίφτει λίγο too big.
  • Τραγουδιστής


Απο φωνή φωνάρα...και για να σε ενημερώνω κιόλας.Θα εμφανίζεται μαζί με την Πέγκυ Ζήνα αυτό το χειμώνα στην "Ιερά οδό".Οπότε όσοι μπουζουκόβιοι και μη προσέλθετε.
  • Παρουσιαστής


Όπως βλέπεις και στη φωτό το μάτι είναι ζαλισμένο απο το ποτό και σένα έιναι η ευκαιρία σου να ορμήξεις.Απο τις μοναδικές αλλα και αποτελεσματικές μεθόδους να αποπλανήσεις έναν str8-μιλώ εκ πείρας,αλλα δεν στο συνιστώ με την καμμία-θα μπλέξεις.Και επειδή πολλούς παντρεμένους είδε το ματάκι σου παμε σε κατι ελεύθερο και νεότερο...
  • Ηθοποιός


Στον έχω και ημίγυμνο για να μην λες.Πολλά κιλά ταλέντο και απο τους πιο
cute chubs εν Ελλάδι.Αμα είχες την τύχη να τον δεις στο θέατρο-live τότε σε ζηλεύω.Πάντως και στο σινεμά μια χαρά ήταν...μπουκιά και συγχώριο.
  • Προπονητής


Αντίπαλος...λες για αυτο να θέλω να τον...γκουχου γκουχου...συγνώμη βήχας...πηδήξω.Πάντως ανεξάρτητα απο οπαδικές και σεξουαλικές προτιμήσεις είναι αρκετά συμπαθής.

Και επειδή σ'αυτό το blog σε έχω αδικήσει αν είσαι chub αναγνώστης ορίστε για να ανοίξει το ματάκι σου.Σου φέρνω απο Spain(Seville) τους Mr Chaser του guadalkibear


2001

2002

2003

2004

2005

2006

Υ.Γ.1-Τις μονές χρονιές έδεσε το γλυκό,τις ζυγές άστα να πάνε,αν μου επιτρέπεται να εκφέρω άποψη.

Υ.Γ.2-Παντώς υπάρχουν πολλά ανώνυμα bigbearάκια πολύ πιο cute απο αυτά που σου έδειξα.Ένα όμως της tv που κόβω φλέβα αλλα δεν στο έδειξα είναι ο Ηλίας Βλάχος-αθλητικογράφος.Μπορεί να τον έχεις δει στην "Αθλητική Κυριακή".Δεν στον έδειξα αναγνώστα μου όχι για να μην μου το φας αλλα γιατί δεν βρήκα ουτε μια φωτό του στο net.Ηλία στειλε φωτό και τηλεφωνο επειγώντος...

Υ.Γ.3-Έ-ε-ερχεται...υπομονή θα δεις.

4 σχόλια:

Patrick είπε...

Ντροπή,ρε!Βάλ'το στο word και διόρθωσε τα ορθογραφικά.Βγάζουν μάτι...

hr_chaser είπε...

Αίτση ινε ω σοστώς ω blogger.Τω "πέφτει" το γράφοι μαι "αί".Σηγά μιν το δυωρθόσό.

Wrong Guy είπε...

σωστός!!!

στηρίζω μπέαρ κοινότητα κάργαλι!

Ανώνυμος είπε...

μια μια της φωτο, θα πάθουμε κανα ντουρβουτζά.