Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

onceyougochub...

...δεν υπάρχει γυρισμός. Και για να μην χαθείτε στη μετάφραση αναφέρομαι στην ευρέως διαδεδομένη κοινότητα των bears-chubs-chasers. Τόσο διαδεδομένη που αρκετοί που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξή της. Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο που ως πρότυπο έχει το αδύνατο γυμνασμένο σώμα, εμένα μου έμελε να διαφέρω. Εμένα μου έμελε να βλέπω για Brad Pit το Μαμαλάκη, για Jude Law τον John Goodman και για James Gandolfini τον James Gandolfini-(Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν).Πολλοί θα με πουν ανώμαλο, άλλοι απλά φετιχιστή...Η αλήθεια? κανείς δεν ξέρει.Και αν ξέρει κάποιος ας με διαφωτήσει και μένα.Σημασία έχει να περνάς καλά και να τα έχεις βρεί με τον εαυτό σου.Και αν δε με πειστεύετε ρωτήστε και τον ψυχολόγο μου.


...όταν ο Μαμαλάκης "έφαγε" τον Brad.


...ούτε να μου τον δεις Jude!


Δυστυχώς ήταν μόνο μια ταινία.Ο James Gandolfini στο mexican ως gay "Leroy"...

4 σχόλια:

Patrick είπε...

Γεμίσαμε ανώμαλους...

hr_chaser είπε...

Ευχαριστούμε τον Patrick για τα καλά του λόγια και του ευχόμαστε βίον ανθόσπαρτον με τον Bob σφουγγαράκι.

Patrick είπε...

Δεν ειναι γαμάτο που είμαστε οι μόνοι που κοιτάμε τα blog μας...So pathetic...Και με τον Bob είμαστε μόνο φίλοι.Αν αρχίσουν να μπαίνουν και άλλοι να τις διαγράψουμε αυτές τις αηδίες...

comingThrough είπε...

MPIKA... xm... kai omos einai akoma edo:P