Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Past...Present...Future

Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή-Είναι περίοδος εξεταστικής για μένα οπότε αυτό σημαίνει πολλές ώρες χάζεμα στον υπολογιστή και λίγο εως μηδενικό διάβασμα.Δε βγαίνω έξω γιατι εχω εξεταστική και σε περίοδο εξεταστικής δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να βγεί απο το σπίτι-άσχετο που το ξύνω όλη μέρα.Ασε που και οι άλλοι διαβάζουν.Anyway καθώς λοιπόν έψαχνα το internet για μία εργασία...καλά ούτε εμένα δεν πείθω-καθώς λοιπόν χάζευα στο internet έφτασα στην ιστοσελίδα oroskopos.gr όπου οι άνθρωποι του site προσφέρθηκαν αφιλοκερδός να μου πουν τι ήμουν στην προηγούμενη ζωή μου.Δε θα σε κρατήσω σε αγωνία...here it is!

Διάγνωση-(μη γελάς...έτσι έλεγε στο site)

Στην προηγούμενη ζωή σου,ήσουν γυναίκα.(Σώωωωωωωωπα)
Γεννήθηκες στην περιοχή που σήμερα ονομάζεται Κορέα περίπου το 1500.(Δηλαδή πέθανα στην ηλικία των 480 περίπου ετών-Μπράβο)
Το επάγγελμά σου ήταν δραματουργός,μουσικός,σκηνοθέτης,βάρδος.(Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα)

Σύντομο ψυχολογικό προφίλ στην προηγούμενη ζωή σου-

Ήσασταν ένα πρακτικό άτομο,υλιστής χωρίς ιδιαίτερες πνευματικές ανησυχίες
.(Doing...αφού ήμουν δραματουργός,μουσικός,σκηνοθέτης και βάρδος)Αυτή η απλή φιλοσοφία της ζωής σας, βοήθησε όμως τους φτωχούς και τους αδύναμους.(Κάτι σαν τον Robin hood δηλαδή...ενδιαφέρον)

Το δίδαγμα που η τελευταία προηγούμενη ζωή σου(α έτσι εξηγούνται όλα-είναι η τελευταία προηγούμενη ζωή-ε φυσικό να έκανα και 400 χρόνια Παράδεισο μετά απο τόσο καλό που έκανα στον κόσμο) φέρνει στην παρούσα ζωή σου-

Το δίδαγμα σου είναι να καλλιεργήσεις τη φυσική προδιάθεσή σου για αγάπη,χαρα και ενθουσιασμό και να μοιράσεις αυτά τα συναισθήματα και σε άλλους ανθρώπους.
(Τρεις λαλλούν και δυο χωρεύουν)

Νομίζεις οτι τελειώσαμε εδώ?Γελιέσαι...πάμε παρακάτω...επόμενη ζωή...

Διάγνωση-

Θα'σαι:γυναίκα!
(Σιγά το νέο)
Τόπος:Πάρος(Δεν έχω παει κιόλας) Επάγγελμα:Νομικός(Στην Πάρο?...καλά θα πεινάσω)

Προφίλ:
Άτομο παθιασμένο με το άγνωστο αναλύεις φαινόμενα(Βγαίνω και στον Κώστα Χαρδαβέλλα?) ζητάς το ιδανικό ερωτεύεσαι την ψυχή όχι το σώμα(no comment-απο κανέναν παρακαλώ)

Δίδαγμα:
Θα σαι άτομο με προδιάθεση για αγάπη και χαρά που θα μοιράζεσαι με τους άλλους αδιάκοπα.(I wonder how this feels like)

Αφου λοιπόν μου έιπαν τόσες πληροφορίες είπα να μάθω και το τέλος του Lost...

Δείτε αν ταιριάζουν τα ονόματά σας

Σωγιερ & Κειτ

Πως είναι δυνατόν να ενδιαφέρεστε για κάτι που έχει πεθάνει!Αφήστε το,κάντε άλλη σχέση,γνωρίστε διαφορετικό κόσμο και επιδιώξτε μια πιο ομαλή σχέση.Δεν ταιριάζετε!

Τζακ & Κειτ

Το βραβείο των ερωτευμένων ανήκει σε εσας!Είσαστε εσείς οι πρωταγωνιστές!Απολαύστε την ευτυχία γιατι ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου τα φέρει η ζωή
.(πόσο μάλλον το σενάριο)Τώρα είναι η δική σας στιγμή απολαύστε την.

Και τωρα που έμαθα οτι ο Τζακ και η Κειτ θα είναι μαζί μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος.

Υ.Γ.Αν επισκεφτείς το site μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά στην διαφήμιση της κυρίας Ευαγγελίας η οποία αποκαλύπτει ημερομηνιά τόπο και χρόνο!-Αν αυτή ήταν η καλύτερη φωτό της δεν θέλω να δω την χειρότερη....creepy!

7 σχόλια:

Patrick είπε...

Και εγώ γυναίκα ήμουν και γυναίκα θα'μαι...
Καλά,μας δουλεύει..;
Που πήγαν οι άντρες?

hr_chaser είπε...

Ελπίζω να πήγαν στην Πάρο-μην μείνω ανύπαντρος και στην επόμενη ζωή...οχι τιποτ'άλλο, να το πω και στη μάνα μου για να μην σκάει!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Σίγουρα και θα το επισκεφτώ!!!
Μου κέντρισες την περιέργεια!

Patrick είπε...

Την Τετάρτη στο "Je t'aime" έχει καλλιστεία υπέρβαρων.Σου έκλεισα εισιτήρια...

hr_chaser είπε...

Βρήκες ένα απο τα "μαγικά" χαρτάκια?
Είσαι θε(ά)ός.

Constademon είπε...

Εμένα που με εβγαλε βιβλιοθηκάριο στην Αιγυπτο τι να πω!!! Τετοια μεγαλεία είχα και τα 'χασα Αχχχχχ!!!!

Nice Blog μπαϊ δε γουεϊ ;ο)

hr_chaser είπε...

@constademon-Φένεται οσπουδαγμένος ο άνθρωπος-thank u by the way :)

@pavlos-Δεν μας είπες μόνο τι ήσουν