Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Χοντρούλη μου...

(Θα αφήσω το άσμα τα μιλήσει απο μόνο του...απλά θα σου παραθέσω και τους "είμαι-σε-μεγάλη-έμπνευση-σήμερα" στίχους)

Τραγούδι-Χοντρούλη μου...
Συγκρότημα-Τατουάζ

Μ'αρέσει να σε πιάνω και να σε τσιμπάω
Και εσυ να σκας χαμόγελο γλυκό
Μ'αρέσει το αξύριστο το πρόσωπό σου
Που κάνει το δικό μου κατακόκκινο
Σαν με φιλάς...

Χοντρούλη μου εσύ είσαι το μανούλι μου
Χοντρούλη μου
Χοντρούλη μου εσύ είσαι το μανούλι μου

Καμμιά φορά σαν τρέχεις μου ψιλολαχανιάζεις
Μα εκεί που πρέπει είσαι και πολύ δυνατός
Σ'αρέσει η βαρκάδα και η μακαρονάδα
Και μέσα σ'όλ'αυτά σου αρέσω και εγώ
Και μ'αγαπάς...

Χοντρούλη μου εσύ είσαι το μανούλι μου
Χοντρούλη μου
Χοντρούλη μου εσύ είσαι το μανούλι μου

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Το κομμάτι ακούστηκε και στους "Απαράδεκτους" χωρίς όμως να μπορέσω να βρώ και το αντίστοιχο στιγμιότυπο-Εσύ δες πάντως Γιάννη Μπέζο και Δήμητρα Παπαδοπούλου στα καλύτερα τους...+Βασίλης Χαλακατεβάκης στον οποίο αναφερόταν και το εν λόγω τραγούδι.



Υ.Γ.1-Special Thanks to "A" που μου έστειλε το τραγούδι
Υ.Γ.2-Δεν το συζητώ πως πρέπει να γίνει ύμνος όλων των εν Ελλάδι chasers και όχι μόνο

10 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Δεν το παίζει γμτ το τραγουδάκι...

hr_chaser είπε...

Σοβαρά?Σε μένα το παίζει...θα το κοιταξω και σε άλλο pc and i'll get back to you.

hr_chaser είπε...

Νομίζω κάτι έκανα...πρέπει να παίζει τώρα.Εναλλακτικά το έβαλα download-able(δεν ξέρω αν αυτό είναι λέξη) στο e-snips οπότε όποιος θέλει μπορεί να το κατεβάσει-απλά πατήστε στο track details.

Equilibrium είπε...

Καλώς σε βρίσκω :)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Το κατέβασα, λολ

hr_chaser είπε...

@equilibrium-καλώς ήρθες!

@pavlos&anyone-Can't seem to make it work-do it like pavlos if you want to hear it ;) Sorry

One Big DJ είπε...

looool na to kanw hit???

hr_chaser είπε...

Να σου πω την αλήθεια ήλπιζα οτι θα το έχεις ολόκληρο για να μου το στείλεις,αλλά φαντάζομαι είναι σχεδόν αδύνατο να το βρείς

Αράθωμας Γιώργος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=5du9ZMNmCks

Δείτε στο 5' & 12''

Unknown είπε...

To exo olo to mp3