Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

Dear Santa...

Μικρός αυτό που σιχαινόμουν περισσότερο τα Χριστούγεννα ήταν τους τύπους που ντύνονταν σαν Άγιο-Βασίληδες και καμία σχέση δεν είχαν με την παχουλή φιγούρα που καθιέρωσε η Coca-Cola Campaign γύρω στα 1930.Και λέω καθιέρωσε γιατί πολλοί υποστηρίζουν και μάλλον όχι άδικα πως ο Άι Βασίλης είχε προ υπάρξει σε αυτή την μορφή και πριν την συγκεκριμένη καμπάνια. Έμοιαζαν δηλαδή κάπως έτσι...



Δηλαδή όχι ακριβώς έτσι αλλά περίπου.Με τίποτα πάντως δεν έμοιαζαν με αυτό που θα έπρεπε να είναι,με αυτό που λαχταρούσα να είναι. Δηλαδή έτσι...





ή έστω έτσι βρε αδερφέ(ή)...



να ευχαριστηθεί και μένα το ματάκι μου.
Γι' αυτό φέτος αν είναι να έρθεις σε θέλω παχουλό και όμορφο.
Αλλιώς μην έρθεις καθόλου.

Υ.Γ.Σε ευχαριστώ για ότι μου έφερες αυτή την χρονιά...μη στα ζητάω και φέτος και σε κουράζω. Τα ίδια θέλω άλλωστε.Εσυ αναγνώστα τι θέλεις να σου φέρει ο Άι Βασίλης?

3 σχόλια:

Keen On Boys είπε...

Εμένα πάντως δε μου έκανε ποτέ κάτι (sexual ή μη) ο Άγιος Βασίλης, ίσως γιατί ήξερα απο μικρός οτι είναι κάτι σαν τον τέλειο γκόμενο: Απλά δεν υπάρχει! :P

Φιλιά και καλές Γιορτέεες!

Unknown είπε...

Πως γίνεται κάποιος μέλος στο blog αυτό!

Superbear είπε...

ούτε εμένα μου έκανε κάτι ... άσε που πρέπει να είναι:
- τεμπέλης (δουλεύει 1 ημέρα το χρόνο) - παιδεραστής (συνέχεια με μικρά παιδάκια ασχολείται)
- κακός εργοδότης (άραγε κολλάει ένσημα στους elves του?)
- καθόλου ζωόφιλος (έχουν κοψομεσιαστεί τα κακόμοιρα τα ελαφάκια να σέρνουν το ελκθρο με την χοντροκωλάρα του)

και πολλά άλλα ...